بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

افتتاح وبلاگ

با سلام به همه سربازان سایبری آقا امام زمان ... 

با مدد از حضرت فاطمه زهرا (س) امروز بالأخره تونستم وبلاگمو افتتاح کنم و اگر لایق باشم ، بتونم سرباز کوچیکی از مدافعان تشیع باشم .  

                 

                         

                                

شاید واسه شما جای سؤاله که چرا ، اسم وبلاگمو ««روی آب»» گذاشتم ؟ ... دلیلش هم اینه که دیگه از سکوت و یک جا نشستن خسته شدم ...   

 

و همین جا به همه دوستان مخالف اعلام می کنم  ::::::: آهای کسایی که دوست ندارید رشد شیعه رو ببینید ،  چشتون درآد و کور بشید (انشاالله) ::::::: دیگه دوره غربت آقام امیرالمؤمنین تموم شده ، به قول استادم : دوره ، دوره عقائد تشیعه!!!  

 

 

راستی همین جا از تمامی کسایی که عاشق مکتب تشیع هستند ، این درخواست رو دارم ، که به وبلاگ من هم سر بزنن .  هر سری حقایق جدیدی رو میریزیم روی آب ...   

 راستی ... راستی ... نظر یادتون نره....   

 

 حرف آخر یک آدم نالایق به محبوبش و اسه نوکری اینه :  یا أَیهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیلَ وَتَصَدَّقْ عَلَینَا

 

  

به قول بعضی ها .... والسلام ...

                                          

                                                                                          یاعلی ... التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد