بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

راهیان نور ...

بسم رب الشهدا ... 

طرح نوشت : این مکان که می بینی ، جایی ست که فقط می توانم ، تصورات خودم را در این پست وبلاگ ، در موردش بنویسم ... تصوراتی که تا به حال از راویان جنگ ، امثال حاج حسین یکتا و مرحوم حاج عبدالله ضابط ، در ذهنم نقش بسته ... هر از چند گاهی ، پدر برایم از خاطراتش می گوید ... اما به قدر یک اپسیلون هم، علم الیقین با عین الیقین ، قابل قیاس نیستند ... به قول معروف ، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ من در یمن ، و او پیش من ، ولی من غافل از حاظر بودن او ... شاید باورت نشود ، تا به حال همراه راهیان نور هم راهی نشده ام ... تا به حال رنگ مناطق جنگی را هم ندیدم ... چه کنم؟؟؟ ، مال بی لیاقتیم بوده که تا به حال دعوت نشدم ... جاتون خالی ، الان که دارم این متن رو تایپ میکنم ، سرود معروف : « بابا نوازش کرد ، بابا سفارش کرد ... بابا برام یه لاله چید ... منو تو آغوشش کشید ... درد دلامو که شنید ، حرف حسینو پیش کشید ، خونُم مگه رنگین تره خون حسینه ؟، جونم مگه ، شیرین تره جون حسینه ... یه جون مگه دارم براه دین و ایمون ؟ ، صد جون هزارونش به قربون حسینه ...بگو به مادر ، هرگز نخور غم ، هرگز نخور غم ...» خب داشتم میگفتم ، خوشا به حال اونایی که وجه الله رو دیدن و گریه انقطاع اونها رو از تعلقات جدا کرد ، و گفتند ، مادر اینک ، کربلا می خواندم ... خوشا به حالشون ، عند ربهم یرزقون شدند ... خوبیت نداره که دردهامو بگم ، ولی خود خداش میدونه ،که سوز فراق امانمون رو بریده ...

بقول حاج حسین یکتا(مضمون حرفش این بود) :  اگه میخوای تیپ بزنی ، واسه خدا تیپ بزن ... اگه واسه مردم تیپ زدی ، چشمت میزنن ... ولی هرکی واسه خدا تیپ زد ، خدا اونو از روی زمین ور می داره و میبره پیش خودش ... خود خدا خریدارش میشه ... دعا کنید ، پیش خدا قیمت داشته باشیم ... ولی به خودم که نگاه می کنم ، می بینم ، میان حرفهایم تا اعمالم ، صد افسوس و الخ ... به خدا میگم ، توی این فاطمیه ، بحق حضرت زهرا ، توی این سال تحویلیه ، ما رو خریدار بشه و رنگ خدایی بگیریم (انشالله)  ...

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحان (گرافیک) سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 07:01 http://fenjanegraphic.mihanblog.com/

سلام...
خدا قوت...
اگر افتخار بدهید، دعوتید:
http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/99
طرحی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)...
انتقاد و پیشنهاد هم فراموش نشه...
منتظریم...
یا علی

محمد یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 10:43

ما در به در بانوی بی قیر و مزاریم
از داغ غم فاطمه چون ابر بهاریم
هر چند بهار آمده از راه بدانید
چون فاطمیه آمده ما عید نداریم


در فصل بهار، یاس پرپر هرگز
عیداست ولی بدون مادر هرگز
بابای من و شما پی تابوت است
شادی وسط عزای حیدر ! هرگز


بهارش قامتی خم دارد امسال
گلستان، یاس را کم دارد امسال
چه عیدی و چه جشنی بچه شیعه
حسین فاطمه غم دارد امسال

یا علی مدد

تخریبـــچے یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 00:55 http://takhribchi.ir

سلام
ممنون که به ما سر میرنین ...
خدا قوت !

خوشحال میشم تبادل لینک هم داشته باشیم؟

علیکم السلام ...
با افتخار لینک شدید ...
یاعلی ...

شیعه آرت جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 10:49 http://shia-art.ir/

سلام بر اخوی گل خودم
خسته نباشید
خیلی عالی
ببخشید که شاید دیر به دیر سر میزنم ، ولی در کل سر میزنم
این طرح پیامکی هم فکر خوبیه ، ممنون بابت تبلیغ
یا زهرا

بچه های هیئت جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 02:21 http://mohebinolhosein.blog.ir

سلام خسته نباشید
طرح هاتون زیباست
از شما دعوت میشه به وبلاگ هیئت دانشجویی دانشگاه قم سر بزنید و در صورت تمایل ما رو لینک کنید
یا علی مدد

خط ممتد جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 00:44 http://khattemomtad.blog.ir

خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد