بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

مروج تفکرات ضاله وهابیت و عامل اصلی کشتار و تخریب آثار مسلمین

بسم الله القاصم الجبارین
پس وای بر آنها که نوشته‌ای با دست خود می‌نویسند، سپس می‌گویند: «این، از طرف خداست.» تا آن را به بهای کمی بفروشند. پس وای بر آنها از آنچه با دست خود نوشتند؛ و وای بر آنان از آنچه از این راه به دست می‌آورند!«البقرة/79»


طرح نوشت :
فتنه ابن تیمیه خاموش شده بود، و اندیشه‏ هاى او و شاگردش ابن القیم می ‏رفت که در لابلاى کتابها دفن شود، که ناگهان چهار قرن بعد یعنی در قرن دوازدهم هجری، این افکار مجدداً جان تازه‏ اى به خود گرفت و توسط محمد بن عبد الوهاب احیاء گردید . و همین امر مسبب ایجاد انحراف شدیدی در دین مبین اسلام گردید.و امروز هم اگر شاهد کشتار مظلومانه مسلمانان ،بالخصوص شیعیان هستیم ،و اینکه اگر امروز ، گروهی مبانی توحیدی دین اسلام و اعتقادات شیعه را شرک می پندارند و به سرکوب آن پرداخته اند و دست به جنایات فجیعی از قبیل تخریب آثار و مزار بزرگان شیعه زده اند ، منشأ این جنایات ، به اصل تفکر ضالّه و مروج آن، یعنی محمد بن عبدالوهاب ،بر می گردد. که امروز فتاوای علمای وهابی ، ابزاری برای گسترش استعمار آمریکا و اسرائیل در کشور های مسلمان گردیده است .که شواهد و قرائن ، حاکی از ارتباط مستقیم لابی صهیونیسم و آمریکا و سایر کشور های جنایت کار، با سران وهابی مسلک نیز می باشد ...(ادامه مطلب و اسرار پشت پرده و جنایات وهابیت خبیث)


برای بازدید از تاریخچه ننگین وهابیت،به سایت حوزه نت مراجعه کنید . لطفا کلیک کنید .


...............................................................................................................................

وهابیت و آل سعود 

منبع : وبلاگ نافذ

همانطور که واضح است ،بستر ترویج وهابیت آل سعود می باشد. در کتاب صفحه عن آل سعود، الوهابیین و آراء علما السنه فی الوهابیه" ، در مورد «محمد بن عبدالوهاب»، بنیانگزار فرقه وهابیت چنین آمده است: «پدر بزرگ محمد بن عبدالوهاب، یک یهودی به نام « سلیمان قرقوزی» بود که از ترکیه به حجاز مهاجرت کرده بود .» و همچنین در مورد خاندان سعودی که مدت دو قرن است بر حجاز حکومت می رانند چنین می خوانیم:« نام جد یهودی خاندان آل سعود که خود را به مسلمانی زد ، مردخای بن ابراهیم بن موسی از یهودیان بصره بود.»

در این کتاب  از قول ناصر السعید می نویسد: «در دهه 1960 برنامه ای با عنوان "یهودیت آل سعود" از رسانه هایی مثل رادیو صدای عرب و رادیوی انقلاب یمنی در صنعا پخش شد. ملک فیصل در این برنامه با نوعی افتخار تلاش می کرد تا این موضوع را ثابت کند. البته وی مسیر بازگشت به اسلام را نیز با تزویر حفظ می کرد. وی می گفت: پیوند آل سعود با یهود به ریشه مشترک سامی بازمی گردد. این مطلب در روزنامه واشنگتن پست 17 سپتامبر 1969 و همچنین برخی روزنامه های عربی مثل الحیاه نیز منتشر شد.»
وی افزود: «ما و یهود پسر عمو هستیم، لذا راضی نشدیم آنگونه که برخی می خواستند آنها را در دریا غرق کنیم، بلکه می خواهیم با آنها در فضای صلح و امنیت زندگی کنیم.» فیصل در ادامه این مطلب گفت: «همانگونه که می دانید ریشه ما و یهود به سام می رسد و علاوه بر آن از نظر سرزمینی  هم با یکدیگر مشترکیم. سرزمین ما محل شکل گیری یهودیت نخستین است که از آنجا یهود به سراسر جهان گسترش یافت.»
ناصر السعید می افزاید: «این اظهارات ملک فیصل و اظهارات دیگری که مشابه آن دارد، چندان مورد توجه کسی قرار نگرفت، زیرا در این دوره اتحادیه عرب در وضع بدی قرار داشت و از طرفی رسانه های جهانی هم تلاش کردند تا دامنه این اظهارات چندان گسترده  نشود.»

رضوی در جای دیگری از کتاب خود به نقل از صفحات 446 تا 449 از کتاب "تاریخ آل سعود"، چاپ سوم که در بیروت انتشار یافته است، می نویسد: «نسب یهودی سعودی ها در سرزمین نجد بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افراد ریشه آنها را می شناسند و حتی می دانند که چگونه سعودی ها برای پوشاندن اهداف و اغراضشان خود را در میان اعراب و مسلمانان جا زدند. یکی از افرادی که به این نسب اشاره می کند، شاعر معروفِ نجدی، "حمید الشویعر" است که اشعار وطن دوستانه وی بسیار معروف است.»



اما پوشش اسلامی فرقه وهابیت در تفکر "سلفی" دارد که معتقد به بازنگری در دین و پیراستن آن از بدعت ها و حاکم کردن توحید واقعی است. بعضی از مواردی که این فرقه آنها را بدعت هایی که در دین وارد شده می داند عبارت از طلب شفاعت از پیامبر و صالحان و توسل به ایشان، تبرک به مقدسات، زیارت قبر پیامبر (صلی الله علیه و آله) و سایر اولیاء دین، گریه بر اموات و اقامه مجلس عزا، بزرگداشت مواعید و اقامه جشن، سوگند به غیر خدا، تعمیر قبور اولیای خدا و استمداد از ارواح اولیای خداست. اما باید توجه داشت که اساس حل نزاع در این مسائل اختلافی میان جماعت اندک وهابی با قاطبه مسلمانان، تحلیل مفهوم عبادت و حد و مرز و معنای شرک است.
وهابی ها می گویند: «بسیاری از این اعمالی که شما درباره پیامبر (صلی الله علیه و آله) انجام می دهید، عبادت پیامبر (صلی الله علیه و آله) و یا امام است و نتیجه آن شرک در عبادت است.» (آیین وهابیت، ص 208) جمود فکری از اصلی ترین مشکلات وهابیون افراطی است که تنها به 6 – 5 آیه قرآن پرداخته و بقیه را رها کرده اند. به عنوان نمونه وهابیت که بوسیدن ضریح ائمه اطهار (علیهم السلام) را شرک می دانند خاطر نشان ساخت: همین افراد، بوسیدن «حجر الاسود» را استثنا و از سنت می دانند؛ در حالی که در شرک استثنا وجود ندارد.

فتوای اخیر صهیونیسم وهابی ها:

در سالهای اخیر فشارها به زائران ایرانی حرمین شرفین افزوده شده است. در افغانستان و در زمان حکومت طالبان که بر وهابیت استوار بود بسیاری از شیعیان افغانی کشته شدند و در عراق کشتارهای گسترده به راه افتاده است. اما آنچه بسیار غیر منتظره به نظر می رسد ؛ مگر مناقشات و اختلافات مذهبی شیعیان و اهل سنت، امر جدیدی است؟ آیا تا کنون علمای اهل سنت چنین فتواهایی علیه تخریب اماکن مقدسه شیعیان صادر کرده بودند؟ عبدالرحمن البراک" مفتی اعظم عربستان سعودی، شیخ "ممدوح الحربی"، شیخ "ناصر العمر"، "عبدالله بن جبرین"، "سفر الحوالی" و حامد العلی" که مهم‌ترین مفتیان وهابی به شمار می‌روند با صدور فتاوایی خواستار انهدام مراقد مطهره امامان شیعه علیهم السلام شدند. در بخشی از این فتاوا از حرم ائمه به عنوان بت‌هایی یاد کرده که باید با خاک یکسان شود. 


بر اساس اخبار منتشره دانشجویان دانشکده شریعت عربستان در حال اجرای دوره‌های تابستانه و جذب نیرو از کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی هستند تا بدین‌وسیله حرم امام حسین علیه‌السلام و حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام را مانند حرم عسکریین علیهما‌السلام به‌عنوان اهداف آینده "موحدان مجاهد!"  ویران کنند. 


این فتوا و امثال آن  فقط به اعمال تروریستی وحشیانه القاعده "مشروعیت" می دهد،  آنهم در صورتی که این گروه با اقدامات تروریستی خود کم کم با انزجار و رویگردانی توده های مسلمان ضد غرب هم مواجه می شود.  آیا دولت عربستان سعودی به دنبال چنین نتیجه ای - اهدای مشروعیت به القاعده - است؟ دولت عربستان نمی تواند از زیر این مسئولیت شانه خالی کند زیرا این مفتیان از دولت حقوق می گیرند و دولت می تواند با قطع حقوقشان آنها را مجازات نماید. فتواهایی که جهان اسلام را زیر سئوال می برد در حقیقت خدمت به آرمان های آمریکاست و به نظر می رسد دولت عربستان با چنین اعمالی سعی در جلب توجه بیش از پیش آمریکا و اسرائیل دارد.

................................................................................................................................

منبع : شیعه نیوز

یک روزنامه انگلیسی به نقل از مجله  The Red Pepper می نویسد: هرچند؛ وهابیت و صیهونیسم از یک منبع فکری تغذیه می شوند، اما تفکر وهابیت و عواقب آن برای بشریت بسیار خطرناک تر از صهیونیسم است، زیرا فعالیت صیهونیسم تنها در چارچوب منافع اسراییل با دولت های عربی صورت می گیرد، اما وهابیت؛ صلیب بعلاوه تکفیر است، که به اسم دین و مذهب قتل و کشتار در میان مذاهب اسلامی و حتی سنی های مخالف با عقیده اش، را مجاز بلکه ثواب می داند.

این روزنامه می افزاید: اگر چه صهیونیسم تفکرات استعماری نسبت به ملت فلسطین دارد، اما فرصت گفتگوی دروغین و ساختگی، هر چند اندک باقی گذاشته، اما وهابیت می خواهد عالم را به گورستانی از زن و مرد تبدیل کند. وهابیت تمثال تفکر نژادگرایی است. نژادگرایی وهابیت کمتر از نژادگرایی در جنوب آفریقا و یا نژادگرایی نازی ها و...  نیست که نیمی از جهان به خاطر آن به ویرانی کشیده شد.

.............................................................................................................................



چرا وهابیت و صهیونیزم به وحدت رسیدند؟

منبع : وبلاگ تحیر


در واقعه غزه ، یک اتفاق بسیار جالب، وحدت بین وهابیت و صهیونیزم است.چگونه دو فرقه متعصب سیاسی - دینی کاملا متضاد ،یکی با اندیشه ای افراطی از میان مسلمانان و دیگری با اندیشه ای افراطی از میان یهودیان که  به طور معمول می بایست در مقابل هم قرار گیرند و عقلای دو دین برای تعدیل آنان تلاش کنند ،  در مورد غزه به وحدت رسیدند؟ غزه ای که به وسیله یک گروه سنی  اداره می شود و وهابی ها می بایست برای آنان سینه چاک دهند و "یا اخا"شان به آسمان برود.چه عواملی دست به هم دادند تا این دو فرقه راضی شدند بدون هراس از رسوایی های دینی ، سیاسی و تاریخی بنشینند و تفاهم کنند و همراه شوند . خوب است چند خبر از مفتی های وهابی را مرور کنیم:

یکی از مفتیان معروف وهابی "الحیان"، با صراحت فتوا داده که هر گونه تظاهرات و راهپیمایی‌ بر ضد اسرائیل گناه و حرام است! 


شیخ "عبدالله بن جبرین" از دیگر مفتیان سرشناس وهابیت در عربستان سعودی نیز در سال 2006 میلادی طی جنگ 33 روزه با صدور فتوایی، هرگونه کمک به حزب الله لبنان را حرام اعلام کرده بود.


شیخ عبدالعزیز آل‌الشیخ، مفتی کل عربستان، رئیس هیأت علمای هیأت کبار العلماء" و رئیس کمیته دائم صدور فتوا گفت: حزب الله با یهودیان همکاری می کند و برای ورود آنان به کشورهای اسلامی تلاش می کند. آنان به یهودیان کمک می کنند تا بر کشورهای اسلامی تسلط یابند. 


 به دنبال کوتاه آمدن شیخ عبدالله بن جبرین مفتی وهابی دربار سعودی درباره حزب الله لبنان و تعدیل فتوای خود ، شیخ محمد سید طنطاوی مفتی دربار مصر نیز اقدام به تعدیل نظر خود کرد و در جمع مدرسان الازهر که به وی اعتراض کرده بودند ، گفت آنچه گفته بودم بر اساس خواست حکومت بود ، ولی نظر شخصی من این است که مبارزان حزب الله برای کرامت اسلام و امت عربی می جنگند و قابل حمایت هستند .


جدیدترین سندی که در اختیار دولت عراق قرار گرفته نشان می دهد که عربستان هر ماه به گروهک منافقین مبلغ سی ملیون دلار کمک مالی می کرد !!! فاضل الشویلی مشاور امنیت ملی عراق گفت : بیش از پنجاه درصد از مجریان عملیات انتحاری در این کشور عربستانی هستند و عربستان به طور مخفیانه و علنی پذیرای تروریست هاست و بیشتر قربانیان و شهدای عملیات تروریستی در عراق به وسیله عناصر انتحاری عربستان و با حمایت مالی خاندان ال سعود کشته شده اند . 


برای شناخت بهتر حوزه اندیشه این مفتی های وهابی می توان به انتشار فتواهای عجیب مانند  فتوای حرام بودن خرید و فروش گل، حرام بودن تقدیم گل به دوستان و یا بردن آن برای عیادت از بیماران، حرام بودن رانندگی زنان، فتوای شیر خوردن بزرگسالان برای محرمیت (در محیط کاری) ،حرام بودن تصویربرداری، حرام بودن عکس یادگاری، حرام بودن شکل و تصویر، مجسمه و پیکره، حرام بودن وسایل تزیینی و دکوربندی، حرام بودن اینترنت و چت، حرام بودن بازی فوتبال، حرام بودن شناسنامه و کارت شناسایی برای زنان، حرام بودن آب یخ و بستنی و... و کافر دانستن هر کس که به میخکوب بودن و سکون زمین باور نداشته باشد، فتوای تخریب اماکن مقدسه شیعیان و کافر دانستن شیعه در فتواهای شماره 7308 و شماره 1661 از سوی کمیته دایمی پژوهش‌های علمی و فتواهای عربستان اشاره کرد.

نظرات 19 + ارسال نظر
پسر بسیجی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:50 http://mieadchat.ir

سلام علیکم به شما عزیزان بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب پایگاه مجازی منتظران مهدی افتتاح شد ما به یه تیم مثل شما عزیزان احتیاج داریم

علی بشارت لو چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:54 http://suneight.mihanblog.com

با سلام و خسته نباشید دوست عزیز
طاعات و عباداتتون قبول باشه
وبلاگ " خورشید هشتم " | پایگاه اینترنتی و تخصصی رضوی | آماده تبادل لینک و تبادل لوگو با شما است.
منتظر اعلام آمادگی شما هستیم
یا علی

یک اخرالزمانی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:36 http://yekakheralzamani.blog.ir/

بسیار عالی
خدا قوت
بروزم
یا علی

محمد محمدی مهر دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:25 http://talabe2.ir

سلام من مدیر وبلاگ طلبه سایبری هستم.اگه مایل به تبادل لوگو و لینک هستید به این حقیر اطلاع دهید
التماس دعا

بسیج پیراپزشکی فردوس یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 01:33 http://tajaleiiman.blogfa.com/

سلام وب زیبایی دارید اگر با تبادل لینک موافقید خبر دهید

ضامن غریب شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 14:32 http://zamen-garib.blogfa.com

سلام
شما نیز با افتخار لینک شدید

عمار حضرت آقا! جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 18:01 http://kabotare-razavi.blogfa.com

سلام .
با افتخار لینک شدید .

چرا قیافه ی این وهابی های این همه ترسناکه ؟؟؟
اصلا شبیه انسان نیستن !
اکثرا هم بزرگانشون اینطورین .
جالب برام !

سلام داداش جان... این که خیلی بدیهیه... کسانی که عامل گمراهی این همه آدم بشن، قطعا" نور الهی از چهره هاشون برده میشه. طبق آیه 41 سوره الرحمن مجرمان رو میشه از روی چهره هاشون شناخت : یعرف المجرمون بسیماهم. و اینکه کسانی که چشماشون رو روی این همه حقیقت میبندند و این درصورتیه که حقیقت رو می‌دونند و اون رو کتمان میکنند، کور باطنی هستند و در آخرت هم به همین شکل کور محشور میشن، خداوند در قرآن میفرمایند : و من فی هذه اعمی و هو فی الآخرة اعمی و اضل سبیلاً. و جالب تر از اینه اکثر علماشون کور و نابینا هستند و همین ها هستند که در آخرت هم کور محشور میشن.

محمد جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 17:23 http://basiratiha.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
سلام برادر در صورت تمایل لینک با ما به ما اطلاع دهید

شیعه آرت جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 10:51 http://shia-art.ir/

سلام بر اخوی گرامی و دوست قدیمی
تشکر که یادمون کردی :)
کم و بیش به شما سر میزنم
کارت که عالی بود مخصوصا این وهابیت داغون رو خوب مورد هدف قرار میدی ، احسنت
به امید انتخاباتی پر شور و حماسه ای دیگر
یا علی

تخریبچی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 21:29 http://takhribchi.ir

سلام
خدا همشونو لعنت کنه....


یاعلی ع

پلاک اول پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 18:26 http://pelake1.blog.ir/

سلام
باسپاس از حضورتون
با افتخار لینک شدید

محمد سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 13:29 http://chaphiemeshki.blogfa.com

لطفا در نظرسنجی انتخاباتی وبلاگ بنده نیز شرکت نمایید.

گلستان بلاگ یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:55 http://golestanblog.ir

در انتخابات با کرامت رفتار کنند همه؛ چه آنهائى که نامزد میشوند، چه آنهائى که طرفدار آنهایند، چه آنهائى که مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناحهاى مختلف کشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت وتهمت و این حرفها را مطلقاً راه ندهند. این از آن چیزهائى است که اگر پیش بیاید، دشمن از او خوشحال می‌شود
مقام معظم رهبری
گلستان بلاگ
http://golestanblog.ir

پاتوق عمارها-ثامن گرافیک شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 23:20 http://anaammar.ir/

سلام علیکم
یعنی یه بچه حزب اللهی نیست؟!
یه وبلاگ نویس اهل تحلیل نیست که بگه چرا دکتر جلیلی آره ، مگه چه کرده ؛ چرا هاشمی آره ؛ چرا قالیباف ؛ چرا لنکرانی ؟؟؟
ما باید تحلیل کنیم . آقا هم فرمودند سطح اطلاعاتتونو سایتا قرار ندید . نباید فقط گوشمون به اخبار باشه . باید روی این پازل تحلیل کنیم .
کی؟ چرا؟
………………..
چنانچه تمایل داشته باشید می تونید از این لوگوی گوشه نما توی سایت زیباتون استفاده کنید
………………..
حماسه سیاسی – حماسه حضور آگاهانه

……………….
به ما هم سری بزنید
منتظر حضور گرمتون هستیم

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ \ لبیک یا امام خامنه ای
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯

پاتوق عمارها
http://anaammar.ir/

۱۴سپهر شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06

سلام .
الحمدلله بسیار عالی بود
وپر از درد..........

گاهی اوقات حس میکنم که واژه ها خیلی ناتوان تر از اونی هستن که بشه باهاشون اینهمه ظلم رو به تصویر کشید.

الهی عظم البلاء...

ضامن غریب جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 23:21 http://zamen-garib.blogfa.com

هرچند حال روز و زمین و زمان بداست یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حـتی اگـر به آخـر خـط هـم رسیـده ای آنـجـا برای عشـق شروعـی مـجــدد است

جانا سخن از زبان ما می گویی...

کبوتر حرم چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 17:08 http://kabutar-haram.blogfa.com

سلام علیکم.خیلی ممنون از لطف و صرف وقت و توجهتان.
ان شاالله به زودی زودی زیارت این امام رئوف روزیتان.
موفق و موید باشید.یاعلی

کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 13:59 http://kwh.blogfa.com

با سلام
مطلب زیبای شما پس از مطالعه در کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان،وبگردی پایگاه خبری تحلیلی هرمز و سیاسی نوشت سایت حرف تو منتشر شد.
هدیه ما به شما:
آن کس که به کم خرسند است بیش از دیگران دارد.

پایگاه خبری تحلیلی تیتریک سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 00:50 http://titreyek.ir

باا سلام

ضمن تشکر از اخبار و مقالات پر محتوای شما همکار گرامی.

پایگاه خبری تحلیلی تیتریک شهرستان دامغان آماده تبادل لینک با شما همکار گرامی می باشد

آدرس سایت

http://titreyek.ir


با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد