بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

تقدیم به امام خوبی ها ...


بسم الرب الحیدر 



پیشنوشت : بچه های سایبری ، ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر ، طرح پس زمینه مولا علی (ع) رو به همه عاشقان ولایت تقدیم می کنه . برگ سبزی است تحفه درویش....



برای دانلود تصویر در سایز اصلی ، روی تصویر بالا کلیک کنید ...



------------------------------------------------------------------------------------------------------

در آخر : داشتم وبگردی می کردم که یه هوو به این شعر سید حمیدرضا برقعی برخوردم که واقعاً عاشقانه سروده شده ... پیشنهاد می کنم ، حتماً بخونیدش ...


مولای ما نمونه دیگر نداشته است
اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

وقت طواف دور حرم فکر می‌کنم
این خانه بی‌دلیل ترک بر نداشته است

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی
آیینه‌ای برای پیامبر نداشته است


سوگند می‌خوریم که نبی شهر علم بود
شهری که جز علی در دیگر نداشته است

طوری ز چارچوب در قلعه کنده است
انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است

یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود
یا جبرئیل واژه بهتر نداشته است

چون روز روشن است که در جهل گم شده است
هر کس که ختم ناد علی بر نداشته است

این شعر استعاره ندارد برای او
تقصیر من که نیست برابر نداشته است


--------------------------------------------------------------------------------------------

یاحق ...

بوی غربت محرّم به سرم زده ...

   

 یا رب الحسین

 

پیش نوشت :  

                   در ره منزل لیلی که خطر هاست بسی .... گام اول قدم آن است که مجنون باشی 

 

بعد نوشــت : بعد از 9 روز .... 

 

 

 

برای دانلود تصویر در سایز اصلی ، روی تصویر بالا کلیک کنید ...



 طرح نوشت : عشق با آدم چه ها که نمی کنه ... 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 

نوای دل : 

 

روزای جمعه که میشه نگامون به آسمونه
میگن از مکّه میایی مکّه ای که قبلمونه
سر سجاده غربت دعای فرج میخونیم
تا نفس باقیه آقا چشم براه تو میمونیم
بسکه انتظار کشیدیم دیگه از دنیا بریدیم
تو چه مهربونی ...

بشتاب به سوی جهاد ...



به نام خدایی که  در همین نزدیکی هاست ...



پیشنوشت : به یاد شهید نوجوان ، محمد حسین فهمیده و تمامی افلاکیان خاکی ...

راستی یادمون باشه ، جهاد ادامه داره ، نکنه دنیا رو بهونه کنیم و .....





---------------------------------------------------------------------------------------------------

 و دلم این بار با نوای هجران نوشت :


من گریه می ریزم به پای جاده ات تا ............ آیینــــه کاری کرده باشم مقدمت را

اول ضمـــیر غـــایب مفرد کجـــــایی ............ ای پاســــــــــخ آدینه های پر معـــــما

حتمی بی چون و چرا برگــرد شاید  ............. راحت شویم از دست اما و اگر هــا

پایان شب های بلـــند انتظــــــــاری  ............. آیـــــــا برای آمــــــدن میلی نداری؟

من دل ندادم تا که روزی پس بگیرم ............. میخــــــواستم پیشت بماند یادگاری

من نذر کردم خاک پایت را ببوسـم  .............آیا سر این این بنده منت می گذاری؟؟؟


---------------------------------------------------------------------------------------------------

التماس دعا ..... والسلام 

پـــــــــــــــــرسه در مِه ...

 

بسم الله  

 

پیش نوشت : باعرض پوزش از تمامی بچه سایبری ها ... با عرض شرمندگی به دلیل برخی مسائل ، چند وقتی از فضای سایبری دور بودم ، و  نتونستم به وبلاگ همسنگران عزیز سر بزنم .... خلاصه حقیر را عفو بفرمایید .  

 

بعدنوشت :  

و با عرض خوشحالی ، این طرح رو تقدیم می کنم به تمامی سالار هایی که چند وقتیه ، کشتی هاشون به گِل نشسته ... 

 

 

 

   

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

و  دلم نوشت : ببخش مرا که بیمعرفتم ، سلام یادم رفت ...

 

سلام حضرت دلبر ..............   سلام قرص قمر  

زمین که حال ندارد   .......... از آسمان چه خبر ؟؟؟ 

  

 

 یاحق ....