بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

امام حسین ...



بسم الله



پیشنوشت : عشق فقط یک کلام ..... حسین علیه السلام
بعد نوشت : این طرح رو تقدیم می کنم به همه عاشقای ابا عبدالله الحسین ...



برای دانلود بک گراند ، در اندازه اصلی ، روی تصویر بالا کلیک کنید ....


 کمی بی ربط :
داشت نماز می خواند ، سلام نماز را که داد ، نفهمید چند رکعت خوانده ... زیر لب گفت ، خدایا گناه من نیست ، تقصیر لیلی است ... بلند شد ... که دوباره نماز بخواند ... این بار توی قنوت نمازش گفت : پناه می برم به خدا ، از روی لیلی ...
...................................................................................................................................


دوش دلی می گفت :

یه ده شبی با رفقا ، زائر کربلا بودیم .........به درد عشق و عاشقی اسیر و مبتلا بودیم
میون هیئتت عزا ، رفتیم تا بین الحرمین ........گفتیم با اشک و سوز دل ، السلام علی الحسین
امشب ولی توی دلم نمی دونم چه خبره ؟ ..... این دل سرگشته من آخه کجا در به دره ؟
نمی دونم کجا برم ، حیرون سرگشته شدم .... به تیغ حزن تو حسین آقا منم کشته شدم
یه ده شبی تو روضه هات ، قفل دلم وا شده بود .... تو صحن بی تاب دلم هیئتی بر پا شده بود
سینه زنی تو هیئتت برای من آبرو شد .... با هر دفعه ذکر حسین صحن دلم زیر و رو شد
اگه یه روز تموم بشه تو شهرمون عزای تو ..... تو دل من تا به ابد ، محرمه برای تو
هرشب میام تو هیئتت تا حاجتی ازت بخوام ....تو روضه هات گُر می گیرم،یادم میره که چی میخوام
اما حالا می خوام بگم دلم پر از درده آقا .... دیگه دارم دق می کنم ، بزار بیام به کربلا
عقده دل به کی بگم ، کجا برم من ای خدا ...... کاشکی می شد پر بگیرم ، برم پیش امام رضا
تا به دل سیاه من امام رضا نگاه کنه ..... با نگاه مهربونش دلم رو کربلا کنه
خوب می دونی حاجت من ،معرفت و عشق شماست ..... هر جایی اسمتون باشه ، اونجا برام کرببلاست
از زمونه خسته شدم ، آقا دلم تنگه برات ...... امید و دلخوشی من بسته به یک گوشه نگات
خوب می دونی خیلی بدم ، نامه من پر از خطاست .... تموم دارایی من ، فقط ولایت شماست
تا نفسی تو سینه هست، به عشق بین الحرمین ..... با هر نفس داد می زنم ، روحی له الفداه حسین
نظرات 5 + ارسال نظر
aMIR جمعه 18 آذر 1390 ساعت 16:02 http://zohor123.ir

سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگ جالب و پر محتوایی داری اگر مایل به تبادل لگو با سایت ما بودید به ما خبر بدهید دوستدار شما
.:ظهور zohor123.ir .:

سرنخ گرافیک یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 16:25 http://WWW.CLUES.IR

توجه......توجه
با سلام خدمت دوستان و رزمنده های عزیز در عرصه ی سایبری
***
با توجه به هک شدن وبسایت همکار عزیزمان ((سلام مسلمان))
از شما تقاضی میشود نسبت به پشتیبانی وبلاگ و سایت های خود کوشا باشید...

اعوانه شنبه 12 آذر 1390 ساعت 18:36 http://aavanehi.persianblog.ir/

سلام علیکم
خدا بهتون جزای خیر بده
تعجیل در فرج مولامون و سلامتی نائبشون
صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اعوانه
http://aavanehi.persianblog.ir
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

بچه های خاکریز شنبه 12 آذر 1390 ساعت 09:44 http://bachehayekhakriz.ir

خدا قوت.زیبا بود

sedre جمعه 11 آذر 1390 ساعت 23:33 http://www.sedre.blogfa.com

در کلاس عاشقی عباس غوغا می کند
در دل هر عاشقی عباس مأوا می کند

هر کسی خواهد رود در مکتب عشق حسین
ثبت نامش را فقط عباس امضاء می کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد